sábado, 29 de marzo de 2014

XERRADA VIURE AMB FILLS. LA SEXUALITAT


La sexualitat és una de les quatre necessitats bàsiques de l’ésser humà. A l’igual que la resta de necessitats, la sexualitat està present des de la nostra concepció fins a l’edat adulta, on s’estableix (o hauria d’establir-se) com a forma d’expressió o relació predominant amb els altres. Però,
· que entenem per sexualitat?
· quin paper juga dins el nostre procés de desenvolupament humà?
· que entenem per períodes sensibles a aquesta necessitat? Quins son?
· com ens relacionem des de la nostra sexualitat?

Ens plantejarem aquestes i d’altres preguntes. També explorarem com els nostres fills es relacionen amb nosaltres des de la seva necessitat sexual i que necessiten rebre de nosaltres.

Adreçat a pares i mares, la xerrada pretén abordar el tema de la sexualitat dels nostres fills.


Data i horari
Dissabte, 10 de maig de 2014 de 17 a 19h.


Lloc:
Olot


Preu
6€/persona


A càrrec de Pilar Vicente
Llicenciada en Psicologia en las especialitats clínica (1987) i de les organitzacions i el treball (1988) per la Universitat de Barcelona y col·legiada número 4167 del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya. Formada com a psicoterapeuta a l’Escola de Teràpia d’Integració Psico-corporal.

La meva inquietud i preocupació pel coneixement de les persones, m’ha portat a estudiar, investigar i treballar des dels aspectes personals als aspectes comunitaris, socials, culturals i comunicatius de l’esser humà.

Vaig començar la meva formació en el diagnòstic i tractament de trastorns psicopatològics com a psicòloga assistent en el Servei de Psiquiatria de l’Hospital Prínceps d’Espanya de Bellvitge (Barcelona). També com a professional lliberal al meu propi centre (CTP) i col·laborant en el Centre d’Estudis  i Teràpia del Comportament en Barcelona. En aquesta vaig participar en nombroses investigacions, publicacions, comunicacions, ponències i cursos. El meu treball en clínica i psicopatologia ha evolucionat des d’enfocaments cognitivistes fins enfocaments més integradors, com la meva actual formació en Teràpia d’Integració Psico-Corporal, inspirada en el nou paradigma ecològic i de la teoria de sistemes.
   
Actualment, centrada definitivament en l’àmbit clínic, treballo com a psicòloga i terapeuta d’adults i adolescents i com a formadora en programes de família. Soc mare de dos nois i una noia. 


tel. 636515005

No hay comentarios:

Publicar un comentario